top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDe Boekenhamsteraar

So Many Pages boekenbox mei

Dit is mijn eerste boekenbox die ik heb besteld, het leek me dan ook leuk om een recensie te schrijven over elk item in de box.


Het thema van deze box is "Op zoek naar het antwoord".


Alle items kwamen in een witte doos met het logo van So Many Pages erop. Het is simpel, maar ook duidelijk om te zien van wie het is. Toen ik de doos opende hing er op de bovenkant een kaartje waarop stond wat er allemaal inzit. Het was dus wel opletten om het kaartje niet te lezen voordat ik de box had bekeken.



Het eerste dat ik zag was dit kaartje met mijn naam erop. Altijd leuk dit, dat maakt het persoonlijker.






Het eerste item dat ik vond, was deze mooie sleutelhanger met de tekst "Just one more chapter". Als echte boekenliefhebber is dit een heel mooi item om te krijgen. Ook is er te vinden door wie het is gemaakt, dit is door "The Dutchess Reads".


Ook het volgende item is gemaakt door The Dutchess Reads. Dit waren twee stickers met een leuke boekachtige tekst. Wederom leuk voor boekenliefhebbers.



Het derde item was een houten pen. Deze is gemaakt door Woodhi. Op de pen staat de tekst "Follow your dreams". De tekst op de pen kan misschien gerelateerd zijn aan het boek en anders is het ook gewoon leuk, want een pen is altijd handig.


Ook zat er deze mooie houten bladwijzer in, ook gemaakt door Woodhi. Zelf vind ik de tekening erop niet zo mooi, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Wel is een bladwijzer een leuk item waar iedereen die boeken leest iets aan heeft.




Ook zat dit mooie notitieboekje erin. Het is een gewoon lijntjes schriftje, klein en dus handig mee te nemen. Het past goed bij de pen en kan gebruikt worden voor bv. je gelezen boeken in bij te houden. Dit is gemaakt door Atelier Bobbie.



Ook zaten er kaartjes gemaakt door Studio Hoeked in. Erop staat papa/mama en eronder de uitspraak van het woord, de betekenis en synoniemen. Dit vind ik een nogal vreemd item in de box. Het is natuurlijk wel leuk om deze aan je ouders te geven.


Het laatste item was van So Many Pages zelf. Dit was een kaartje waarop werd aangekondigd dat ze ook losse boeken gaan verkopen met een code voor gratis verzending bij je eerste bestelling.


Dan is er natuurlijk nog het boek. Deze maand was dit "Verstoten" van Sterre Collins.

"Lucy is een rustige, wat onzekere zestienjarige. Haar vader heeft zijn gezin verlaten toen Lucy drie jaar was en sindsdien woont ze samen met haar moeder, Carleen.

Als ze de oudere Fraser ontmoet, steunt hij haar in haar zoektocht naar antwoorden over haar vader, die volgens haar moeder niets waard was. Maar is Fraser wel de man die hij lijkt?"

Dit klinkt als een veelbelovend boek, en het verklaart de kaartjes met mama/papa erop.


In het boek zaten nog deze mooie kaart en bladwijzer. De kaart en het boek zijn zelfs gesigneerd en er staan mooie tekstjes op, die door de auteur zijn geschreven.





De mei editie van de So Many Pages box vond ik zeker geslaagd. Er zaten een aantal leuke items in en een aantal mindere items. Bij veel items kan ik de link ook niet leggen met het boek, maar dit kan zijn omdat ik het boek nog niet heb gelezen. Ik ga zeker nog eens een box bestellen!




14 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page