top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDe Boekenhamsteraar

Recensie Timing is alles

Titel: Timing is alles

Auteur: Amber Clarke

Uitgeverij: Books and butterflies

Pagina's: 222

Sterren: 2,5


“Jess maakt zich klaar om haar laatste schooljaar af te ronden. Ze haalt redelijke punten, heeft goede vrienden en heeft haar leven eindelijk weer op de rails sinds de jongen van wie ze hield van de radar verdween. Zijn geheimen zouden haar enkel hebben vernield, weet ze, ook al had ze gehoopt hem te kunnen redden.

Plots davert haar wereld echter op haar grondvesten. Luke staat weer aan haar deur, maar hij is niet alleen. De schaduw die Jess achtervolgt sinds ze Luke ontmoette, houdt hen nauwlettend in de gaten. Is haar liefde voor Luke sterk genoeg om zijn verleden te vergeten? En zal de schaduw toelaten dat Jess en Luke geluk vinden bij elkaar?”

Timing is alles Amber Clarke

Dit boek vond ik veel te ingewikkeld. Je leest een verhaal waarin veel mysterie wordt opgebouwd. Er was voor mij alleen zo veel mysterie dat ik het verhaal niet goed heb kunnen volgen. Door middel van flashbacks krijg je elke keer een beetje informatie, maar voor mij vielen de stukjes niet snel op de juiste plaats. Het is dus een boek waar je constant je aandacht bij moet houden, maar omdat het te ingewikkeld was lukte mij dit niet. Hierdoor kan het wel zijn dat ik over belangrijke informatie heen heb gelezen en het daarom helemaal niet duidelijk werd.


In het tweede deel van het boek kwam er een spannend moment. Hier was ik even mee met het verhaal en zorgde de spanning ervoor dat ik door wou lezen. Helaas verdween de spanning na een tijd weer, wat ik wel jammer vond.


Timing is alles is een boek waar je goed je aandacht bij moet houden. De auteur laat zien dat ze zeker spannende scènes kan schrijven, maar door de overvloed aan mysterie in het begin werd niet heel het verhaal duidelijk voor mij.

4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page