top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDe Boekenhamsteraar

Recensie Elvis

Titel: Elvis

Auteur: Marieke Sibarani

Uitgeverij: Laut

Pagina's: 234

Sterren: 3


Elvis is een zestienjarig meisje met een leuk leven. Ze heeft vrienden en houdt van uitgaan. Maar dan ontdekt ze een groot familiegeheim. Dit zorgt er niet alleen voor dat haar relatie met haar ouders moeilijk wordt, maar ook dat ze zich anders gaat gedragen. Ze wilt antwoorden en gaat zelf op onderzoek uit.

elvis marieke sibarani

Het verhaal wordt verteld vanuit Elvis en we lezen zo over hoe zij de wereld ervaart. Ze heeft geheimen voor haar ouders en heeft een, naar mijn gevoel, vreemde relatie met haar vrienden. Als ze achter het familiegeheim komt, komen hier ook de nodige emoties bij kijken. Deze worden allemaal goed weergegeven en maken Elvis een realistisch personage.


Wel was de schrijfstijl niet helemaal mijn ding. Het ging soms heel snel en het onderwerp veranderde soms ook plotseling. Dit vond ik niet zo fijn lezen omdat het me het gevoel gaf dat de grote verhaallijn wat verloren ging. Wat heel jammer is, aangezien deze verhaallijn wel de moeite waard is.


Elvis is een boek met een mooie verhaallijn, maar helaas was het niet helemaal mijn ding door de snelle schrijfstijl. 


1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

댓글


bottom of page