top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDe Boekenhamsteraar

Boekenupdate juli

Mijn plan was om veel boeken te gaan lezen in juli, helemaal omdat ik bijna geen recensie-exemplaren meer had en eindelijk nog eens een boek uit mijn eigen kast kon lezen. Maar na de recensie-exemplaren had ik niet zoveel zin om te lezen waardoor ik deze maand maar 4 boeken heb gelezen. Toch was het een goede maand, want al mijn gelezen boeken heb ik van kunnen genieten.


Het reservaat

****

Dit boek was een leuk futuristisch boek. Het valt een beetje te vergelijken met andere futuristische boeken, zoals 'De hongerspelen' maar het had toch een unieke wereld. Dit maakt dat het een leuk boek was om over te lezen, ook al komen er soms elementen in voor die redelijk voorspelbaar zijn.

Dit boek mocht ik lezen omdat ik aanwezig mocht zijn bij de online Q&A met Barbara Jurgens. Het was leuk om hier meer over het schrijfproces te horen.


In het vervloekte hart

****

Dit was een boek waar ik echt hard naar uitkeek om te mogen lezen. Toen ik het heb ontvangen ben ik meteen begonnen met lezen en was het, ondanks de dikte van het boek, binnen 3 dagen uit. Het leest zo vlot en het verhaal is verslavend. Voor iedere YA fantasy liefhebber is dit boek zeker aan te raden.


Wat de vermisten zagen

****

Dit boek stond al een hele tijd ongelezen in mijn kast. Ik heb het boek begin dit jaar gewonnen bij de auteur, maar door mijn vele recensie-exemplaren kwam ik er nooit aan toe. Ik ben wel echt blij dat ik het eindelijk gelezen heb! Het boek is een politieverhaal, waar de zaken goed zijn uitgelegd. De uitwerking in personages miste, maar toch stoorde dit mij niet zo hard doordat de rest van het verhaal echt goed was. Ik kan niet wachten op het volgende deel.


Origin

***'

Ik ben bijna een jaar geleden begonnen aan de Lux-serie en ik vind dit zo'n leuke boeken om tussendoor te lezen. Het is een leuke combinatie fantasie en romance en de boeken zijn makkelijk te volgen. Ik ben blij dat ik eindelijk verder kon lezen en ga meteen door naar het laatste deel.



In augustus ga ik wederom proberen niet te veel recensie-exemplaren aan te nemen en echt nog eens lezen waar ik op dat moment zin in heb. Het valt me op dat ik hierdoor minder lees, maar wel meer plezier uit het lezen haal en dat vind ik toch het belangrijkste.

6 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page