top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverDe Boekenhamsteraar

Boekenoutlet

Een paar weken geleden was Boekenoutlet in de buurt en besloot ik om eens een kijkje te nemen. Ik had namelijk gehoord dat er hier boeken met korting verkocht zouden worden en dat is als boekverslaafde toch een droom.


Ik had nog niet veel van boekenoutlet gehoord, dus ik had geen idee wat ik kon verwachten.

Hoewel het niet al te groot was, waren er toch nog veel boeken en van verschillende genres. Het grootste deel bestond uit kinderboeken, maar er waren ook thrillers, romans, reisboeken, boeken over geschiedenis, kookboeken, strips en zelfs kleurboeken. Het was ook goed geregeld dat de meeste genres bij elkaar in de buurt lagen, maar de fictie boeken voor volwassenen lagen dan weer wel door elkaar. Naast een thriller kon een roman liggen en daarnaast weer een feelgood. Dit maakt het iets moeilijker om specifiek te zoeken, maar doordat het aanbod niet al te groot was, maakte dit voor mij niet veel uit.


De kortingen bij sommige boeken was echt de moeite, terwijl het bij andere boeken maar een een euro of twee verschil was. Voor een aantal reeksen van kinderboeken (Warriors Cats, Team Mortis en Geronimo Stilton) was er de mooie actie 1+1 gratis. Dit is dus zeker de moeite als je deze reeksen wilt aanvullen.


Als er een boekenoutlet bij je in de buurt is zou ik zeker aanraden om eens een kijkje te nemen, zeker indien je op zoek bent naar kinderboeken. Ik ben in ieder geval van plan nog eens terug te gaan!


Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met vier mooie boeken.



4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page